Доставка по Україні та за кордон

Компанія Наш ліс здійснює доставку транспортними компаніями у всі куточки України!
Ми викликаємо кур’єра траспортної компанії для забирання вантажу із цеху (складу), тому до кожної посилки (вантажу) додається послуга виклику кур’єра.
Термін виконання та відправки замовлень складає 2-4 робочі дні з моменту отримання передплати або з моменту підтвердження замовлення менеджером компанії Наш Ліс.
Всі замовлення, які прийняті після 12-00 години, віддаються у виконання на наступний день.

Доставка за кордон здійснюється на умовах та згідно правил Інкотермс 2010.

Нова Пошта

Оплата за тарифами перевізника.

До відділення, по передоплаті 20 % від вартості товару, а решту буде  додано в накладений платіж чи скористатись  адресною доставкою.

Зверніть увагу що вартість послуги “накладений платіж” становить 20 грн + 2% від суми замовлення.
У випадку, якщо товар перевищує 120 см в довжину та 80 см в ширину,  потрібно вказати вантажне  відділення,  оскільки дана посилка  буде негабаритною, і не буде  доставлена  до звичайного відділення  Нової пошти.

Delivery

Оплата за тарифами перевізника

До відділення по передоплаті  100% або скористатись адресною доставкою від Delivery.

Зверніть увагу що транспортна компанія Delivery  не має накладеного платежу,  тому додатково може застосуватися заборона на видачу (вартість  послуги додатково становить 50 грн) до моменту  надходження  100 % від  вартості товару

SAT

Оплата за тарифами перевізника
До відділення по передоплаті  100% або скористатись адресною доставкою від SAT.

Meest Express

Оплата за тарифами перевізника
До відділення по передоплаті  100% або скористатись адресною доставкою від Meest Express.

Після отримання повідомлення з номером ТТН (по смс, email або на Viber) Ви можете відстежувати статус доставки замовлення на сайті кур’єрської служби. 

Самовивіз

Самовивіз здійснюється зі складу виробництва в м. Черкаси,  вул. Сурікова 17/1
Знайдіть нас за допомогою Google карт ⇒ НАШ ЛІС

Доставка вантажу по місту Черкаси

Ціна за тарифами місцевого перевізника, яку можна уточнити у менеджера,

Доставка здійснюється до під’їзду замовника.
Вивантаження товару з автомобіля і занос його в приміщення в послуги компанії не входить.

За умови безготівкового розрахунку замовник за день до доставки (мінімально) повинен здійснити оплату товару і надати довіреність (або копію) за рахунками в бухгалтерію компанії «Наш ліс».

Оплата

Карткою будь-якого банку

При оформленні замовлення Ви маєте можливість здійснити оплату за допомогою платіжної картки Visa або MasterСard безпосередньо на сайті.
Компанія Наш ліс гарантує безпеку та захист інтернет-платежів. Всі операції з платіжними картами проводяться відповідно до вимог платіжних систем VISA International та MasterCard.
Надана Вами персональна інформація (ім’я, телефон, номер платіжної картки) є конфіденційною і не підлягає розголошенню.
Дані Вашої картки передаються тільки в зашифрованому вигляді і не зберігаються на нашому сервері.
Перед оплатою перевірте, будь ласка:
– чи відкрита можливість оплати покупок Вашою платіжною картою в Інтернеті;
– чи достатньо коштів на платіжній картці для оплати зробленого Вами замовлення;
– чи не закінчився термін дії платіжної картки.

Оплата через Приват24

100% суми замовлення. Цей спосіб зручний для власників карт і розрахункових рахунків ПриватБанку. Моментальний платіж.
Всі оплати попередньо проговорюйте з нашим менеджером.

Оплата  по  безготівковому рахунку

Безготівковий розрахунок (для юридичних осіб). В цьому випадку Вам необхідно буде надати нам копії свідоцтва про реєстрацію та свідоцтва платника податків. Після оплати необхідно надіслати нам копію довіреності на отримання товару, щоб ми могли вкласти в посилку документи (оригінал рахунку, податкову та видаткову накладну)

Оплата частинами від Приватбанк

Раді повідомити, що відтепер у магазині Наш ліс доступна безкоштовна розстрочка, яке дозволяє розбити суму купівлі до 5 платежів на 4 місяця.

Умови покупки частинами:

  • Бути клієнтом Приват24
  • У момент покупки мати встановлений додаток Приват24
  • Дізнайтесь про доступний ліміт на «Покупку частинами»
  • Перший платіж у момент оформлення «Покупка частинами» спишеться з картки
  • Розтермінування можна оформити на 4 місяця.

Як оформити покупку частинами?

Це дуже просто!

  • Додайте до кошика вагонку, меблевий щит чи іншу продукцію у нашому магазині Наш ліс.
  • Виберіть спосіб оплати «Покупка частинами від Приватбанку»
  • Підтвердіть покупку в додатку
  • Збільшуйте строк Покупки частинами до 4 місяців
  • Перший платіж пройде в момент купівлі, а наступний — через місяць

Не відкладай купівлю  в  далекий кошик! Купуйте вже сьогодні на вигідних умовах!

Пам’ятайте: ми завжди відкриті до діалогу! У разі, якщо Ви не задоволені якістю придбаного у нас товару – ми готові розглянути Ваш випадок в індивідуальному порядку в пошуку найкращого взаємовигідного рішення.

 

  Правила отримання товару в транспортній компанії

Перед тим, як прийняти відправлення у відділенні (у кур’єра) транспортного перевізника, обов’язково перевірте посилку! Огляд повинен проводитися у присутності співробітника транспортної компанії.
На що звернути увагу:

  1. Цілісність упаковки (надриви, пошкодження, сліди відкривання посилки)
  2. Цілісність товару та його відповідність вашому замовленню (у посилці має бути товарний чек або накладна з переліком придбаної продукції).

Якщо все в порядку, Ви ставите підпис в наданому транспортною компанією документі і забираєте своє замовлення. Ваш підпис підтверджує, що Ви не маєте жодних претензій до продавця стосовно дефектів товару, які можуть бути виявлені при його прийомі. Після отримання замовлення у перевізника скарги на цілісність товару не приймаються!

При виявленні пошкоджень/некомплекту/підтікання продукції порядок дій має бути такий:

  1. Повідомте про виявлені проблеми співробітнику транспортної компанії
  2. Безпосередньо у відділенні зробіть кілька якісних фото виявленого дефекту
  3. Відмовтеся від прийому відправлення
  4. Попросіть у співробітника відділення (або у кур’єра служби доставки) надати вам Акт претензії. Заповніть його і сфотографуйте
  5. Передайте заповнений Акт претензії  працівникам відділення (кур’єру) і підтвердіть відмову від відправлення. У такому випадку посилка повертається відправнику
  6. Повідомте нашого менеджера  про відмову від посилки і її причини. Надішліть нам фото дефектів і Акту претензій.

Наш менеджер у найкоротші терміни зв’яжеться з вами для вирішення проблеми, що виникла.